1. اپنا یوٹیوب چینل ابھی شروع کریں۔
کیا لگتا ہے؟ اس وقت، ہزاروں لوگ یوٹیوب چینل شروع کرنے کا سوچ رہے ہیں۔ آپ کو میرا مشورہ ہے کہ تیار ہو یا نہیں، صرف اس کے بارے میں نہ سوچو۔ اب شروع کریں. ہر روز آپ ہچکچاتے ہیں، ہزاروں تخلیق کار ایک YouTube چینل شروع کریں گے اور آپ کے ممکنہ سامعین کا دعویٰ کریں گے۔ آپ ایسا نہیں چاہتے۔ خوفزدہ ہونا ٹھیک ہے، لیکن اس جذبات کو آپ کو کام کرنے سے روکنے نہ دیں۔ آج آپ جو چاہیں ریکارڈ کریں۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ یہ یوٹیوب پر ختم نہیں ہوتا ہے۔ آپ کو کیمرے کے سامنے، کیمرے کے پیچھے، اور اپنا ایڈیٹنگ پروگرام استعمال کرنے کا تجربہ حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ کو یہ بھی تصدیق کرنے کی ضرورت ہے کہ آیا آپ کو پہلی جگہ ویڈیوز بنانے میں مزہ آتا ہے۔ یہ احساس آپ کے شروع کرنے کے بعد ہی آتا ہے۔ 2. جانیں کہ یوٹیوب کے کام کرنے کے امکانات کیسے ہیں، آپ جو پہلی ویڈیو بنائیں گے وہ مکمل طور پر بیکار ہوگی۔ لیکن ارے، کم از کم آپ نے ایک ویڈیو بنائی ہے! آپ نے پہلا قدم اٹھایا، اور چھ مہینوں میں آپ مواد کے اس پہلے ٹکڑے کو دیکھیں گے اور سوچیں گے، "واہ، یہ خوفناک تھا۔" اور امید ہے کہ، آپ ایک حالیہ ویڈیو کی طرف اشارہ کر سکتے ہیں جو بہت بہتر ہے۔ لیکن جیسے جیسے آپ کی مہارتیں بڑھتی ہیں، یہ جاننا نہ بھولیں کہ YouTube کیسے کام کرتا ہے۔ آپ کے ویڈیوز کو بہتر بنانے، مطالعہ کرنے کے لیے حریفوں کی شناخت کرنے اور اپنی پیشرفت کی پیمائش کرنے کے بہت سے طریقے ہیں۔ شروع کرنے کے لیے، یوٹیوب کی بنیادی باتیں سیکھیں: یوٹیوب کے ویڈیو ایڈیٹر کا استعمال کیسے کریں اچھی ویڈیو کی تفصیل کیسے لکھیں اپنے یوٹیوب چینل کو کس طرح اپنی مرضی کے مطابق بنائیں اپنے ویڈیوز میں معلوماتی کارڈز کیسے شامل کریں اور ناظرین کو مزید مواد کیسے تجویز کریں اچھے یوٹیوب تھمب نیلز بنانے کے لیے اپنے یوٹیوب چینل کے لیے کسٹم یو آر ایل کیسے حاصل کیا جائے یوٹیوب کے تجزیات کا تجزیہ کیسے کیا جائے کی ورڈ ریسرچ کیسے کی جائے کاپی رائٹ کے دعووں اور اسٹرائیکس سے کیسے بچا جائے آخری چیز جو آپ کرنا چاہتے ہیں وہ یہ ہے کہ یوٹیوب کے بارے میں کم علم کے ساتھ ایک شاندار ویڈیو بنائیں۔ کام کرتا ہے مندرجہ بالا لنکس آپ کو ایک بنیادی جائزہ دینا چاہئے! 3. ایک ایسی حکمت عملی تیار کریں جس پر آپ عمل کریں گے عملی YouTube تجربہ حاصل کرنا ایک اچھی چیز ہے۔ مزید برآں، آپ کو اپنے چینل کو بڑھانا شروع کرنے کے لیے جیتنے والی حکمت عملی کی بھی ضرورت ہے۔ صحیح گیم پلان بنانے کے لیے ان سوالات کے جواب دیں: آپ YouTube پر اپنے چینل سے کیا حاصل کرنا چاہتے ہیں؟ اس کا جواب ناظرین کے نقطہ نظر سے دیں۔ شناخت کریں کہ وہ آپ کے مواد سے کیا حاصل کریں گے، اور اس قدر کو جتنی بار ممکن ہو فراہم کریں۔ آپ کا ہدف سامعین کون ہے؟ عمر کی حد، جنس اور دیگر آبادی کے بارے میں سوچیں۔ اس کے علاوہ، آپ کے ممکنہ سامعین کس چیز میں دلچسپی رکھتے ہیں؟ آپ کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ آپ کی ویڈیوز کون دیکھے گا اور انہیں کیا پسند ہے۔ لوگوں کو آپ کا مواد کیوں دیکھنا چاہیے؟ ذرا سوچئے: وہاں لاکھوں چینلز موجود ہیں۔ آپ اپنے مواد کو ہر کسی سے کیسے ممتاز کرنے جا رہے ہیں؟ آپ کو جمود میں خلل ڈالنے کی ضرورت ہے، اس میں شامل ہونے کی نہیں۔ آپ اس مواد کو کیسے ڈیلیور کرنے جا رہے ہیں؟ کیا آپ روزانہ، ہفتہ وار، یا درمیان میں کہیں پوسٹ کریں گے؟ آپ دن کے کس وقت ویڈیوز شائع کریں گے؟ ان سوالات کا جواب دینے کے لیے، اس بارے میں سوچیں کہ آپ کے سامعین کب YouTube کو دیکھتے ہیں، اور ساتھ ہی کتنی بار۔ کالج کی طالبہ اور گھر میں رہنے والی ماں کے نظام الاوقات اور عادات بہت مختلف ہیں۔ 4. اپنا مقام تلاش کریں اور اس سے جہنم بنائیں اگر آپ ہمارے یوٹیوب چینل کے باقاعدہ ناظرین ہیں، تو آپ اسے دل سے جان جائیں گے۔ نیچے طاق۔ میں آپ کو ایک فوری مثال دیتا ہوں۔ اگر آپ خوبصورتی اور ٹریولنگ اور بلاگنگ پر ویڈیوز کے ساتھ ایک چینل بنانا چاہتے ہیں تو یہ بہت سارے عنوانات ہیں۔ تمام "اور" سے چھٹکارا حاصل کریں۔ آپ کا چینل ایک مخصوص موضوع کے بارے میں ہونا چاہئے، خاص طور پر شروع میں، کیونکہ آپ کو ایک مخصوص سامعین کو اپیل کرنے کی ضرورت ہے۔ ایک بار جب آپ اپنے چینل کو بڑھا دیتے ہیں، اور آپ کے ہزاروں سبسکرائبرز ہیں جو آپ سے پیار کرتے ہیں، تو آپ انہیں جہاں چاہیں سفر پر لے جا سکتے ہیں۔ لیکن شروع میں، ناظرین صرف مواد میں دلچسپی رکھتے ہیں. انہیں تم سے کوئی دلچسپی نہیں ہے۔ یہ سیکھنا ایک مشکل سبق ہے، لیکن جب آپ ابھی شروعات کر رہے ہوں تو ایک اہم سبق ہے۔ 5. اپنی قیمت کی تجویز کی تصدیق کریں ایک بار جب آپ اوپر ان تمام سوالات کا جواب دے چکے ہیں، تو ہر چیز کو ایک چھوٹے سے تحفے میں لپیٹ دیں جسے آپ کی قیمت تجویز کہتے ہیں۔ یہ آپ کی لفٹ پچ ہے۔ اپنے سامعین کو بتائیں کہ آپ کون ہیں اور انہیں آپ کی ویڈیوز کو تقریباً چھ الفاظ میں کیوں دیکھنا چاہیے۔ مثال کے طور پر، ہماری قدر کی تجویز ہے "آپ کے یوٹیوب کے سفر کو تعلیم دینا۔" یہ جملہ آپ کو بتاتا ہے کہ کس کو (یوٹیوبرز، ویڈیو تخلیق کاروں) کو ہمیں سبسکرائب کرنا چاہیے اور کیوں (چینل کو بڑھانا سیکھنا)۔ ہم اسے چار الفاظ میں کرنے میں کامیاب ہو گئے ہیں۔ اب آپ کی باری ہے۔ 6. صحیح آڈیو آلات میں سرمایہ کاری کریں جب آپ یوٹیوب چینل شروع کرتے ہیں، تو آپ جو پہلا سوال پوچھ سکتے ہیں ان میں سے ایک یہ ہے، "مجھے کون سے ویڈیو آلات کی ضرورت ہے؟ ہم پختہ یقین رکھتے ہیں کہ آپ کی پہلی حقیقی سرمایہ کاری آپ کے آڈیو میں ہونی چاہیے۔ یہاں اس کی وجہ ہے۔ خراب آڈیو خراب ویڈیو کے مقابلے میں بہت زیادہ پریشان کن ہے، اور ہر کوئی جہاز کے مائیکروفون سے نفرت کرتا ہے۔ لہذا اگر آپ کر سکتے ہیں، تو اپنے کیمرہ کے لیے ایک وقف شدہ مائکروفون حاصل کریں۔ اگر آپ کمپیوٹر سے ریکارڈنگ کر رہے ہیں، تو آپ بلیو Yeti کے ساتھ غلط نہیں ہو سکتے۔ مزید پڑھیں: آپ کے مواد کو اپ گریڈ کرنے کے لیے بہترین YouTube ویڈیو کا سامان 7. ٹیمپلیٹ ویڈیوز کے ساتھ ایک فارمولہ بنائیں ویڈیوز کو ڈھانچہ کی ضرورت ہوتی ہے۔ اپنے اگلے پروجیکٹ کے ساتھ، سوچیں کہ آپ شو فارمولہ کیسے تیار کریں گے جو آپ کے تمام ویڈیوز کے لیے ایک ٹیمپلیٹ بن جائے۔ ہر ویڈیو